درود و ادب؛

من سجاد نوروزی هستم دوستدار دانش و فرهنگ. دوستدار تفکر خلاقانه-منتقدانه ؛ نوپا و کنجکاو در موضوعات مختلف. تمایل دارم تا در این تارنگار(وبلاگ) از دانش، اندیشه و خبرگی های مورد علاقه ام صحبت به میان آورم و آنها را با شما نیز به اشتراک بگذارم.

وبلاگ نویسی را انتخاب کردم چون به انتخاب خواننده و آزاد نویسی و جریان آزاد اطلاعات اعتقاد دارم. این به من اجازه می‌دهد تا مطالب خود را بدون چارچوب ساختگی شبکه های اجتماعی ارائه دهم. مخاطب نیز براحتی توانایی تعامل با من را خواهد داشت. بهره مندی از مطالب و دیدگاه های  من در این وبلاگ نیز محدودیت‌های شبکه‌های اجتماعی را نخواهد داشت و جامعه هدف بیشتری را شامل میشود. 

سعی می‌کنم دیدگاه هایم را با جنبه‌های خلاقیت و تفکر نوین ترکیب کنم. این وبلاگ برای من فضایی است تا به جستارگری علمی، بحران‌شناسی فرهنگی و نقد ادبی که با نگاهی نو به موضوعات روز آمیخته میشود بپردازم.

علم و هنر را به عنوان دو بال آسمانی می‌دانم که می‌توانند ما را به اعماق جهان و ذهنیات انسانها نزدیک‌تر بیاورند. اینجا من تمام تلاشم را دارم تا مطالبم را با براهینی از آنها ارایه دهم. 

خودم را به عنوان یک دانش‌آموز ابدی در مسیر آموزش و تلاش برای درک بهتر دنیای پیرامون می‌بینم. علاوه بر این، دانش و فرهنگ را به عنوان دو دستیار قدرتمند می‌شناسم که به من در خلق و ایجاد محتواهای جذاب و مفید کمک می‌کنند.

اگر از چشم انتقادی و علاقه‌مندی به دستیابی به دانش بی‌پایان توسط من برای ایجاد محتوا و تبادل افکارتان مطالبی بهره‌مند برداشته باشید، از شما به خاطر اعتماد به من و این سفر معرفتی سپاس‌گزارم.

به شما دوستان بازدید کننده خوش آمد میگویم. برای تبادل افکار یا همکاری‌های ممکن، لطفاً با من در تماس و ارتباط باشید. با امید به همکاری در دنیایی پر از نقد و خلاقیت.

با سپاس و احترام،  
سجاد نوروزی